Παρασκευή 19 Φεβρουαρίου 2016

ΑΝΕΚΔΟΤΑ

Ένας τύπος βρίσκεται στον παράδεισο χωρίς να ξέρει γιατί. Πάει λοιπόν στον Άγιο Πέτρο και τον ρωτάει:
-Με συγχωρείτε, εγώ πως βρέθηκα εδώ; Το μόνο που θυμάμαι είναι ότι βγήκα βόλτα με τη γυναίκα μου με το αυτοκίνητο.
-Ακριβώς, του λέει ο Άγιος Πέτρος. Και μετά η γυναίκα σου σου είπε:
-Αν με αφήσεις να οδηγήσω,θα είσαι ένας άγγελος…Κι έτσι έφτασες εδώ!


Δύο τσιμπούρια έχουν πάει σε ένα πάρτυ.
Φεύγοντας αργά το βράδυ μετά από ξέφρενη διασκέδαση ρωτάει το ένα το
άλλο:
- Θα πάμε με τα πόδια ή θα πάρουμε κανένα σκύλο?
Η γιαγιά του Τοτού,του δίνει λεφτά για τα γενέθλιά του.
Τα βάζει στην τσέπη και κάνει να φύγει…
Τον σταματά η μητέρα του.
-Τοτεεεε,μήπως ξέχασες να πεις κάτι στη γιαγιά σου;
-Τι να της πω;
-Τι λέω εγώ στον πατέρα σου κάθε φορά που μου δίνει λεφτά;
-Ααααααα!!!! κάνει ο Τοτός,και λέει στη γιαγιά:
-Μόνο αυτά έχεις;;;

Ο δάσκαλος ρωτάει τον Τοτό:
- Ποια δόντια παιδί μου αποκτάει τελευταία ο άνθρωπος?
- Τα ψεύτικα κύριε!

-ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΑΩ ΣΧΟΛΕΙΟ.
-πρέπει να πας.
-ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΣΟΥ ΛΕΩ.
-σήκω καλέ θα αργήσεις.
-ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΝ.
-πρέπει να πας…είσαι ο Διευθυντής!!!

Η μαμά στο γιο της :
- Μέτρα Λάκη μου να δει ο θείος μέχρι πού ξέρεις να μετράς .
Ένα , δύο , τρία , τέσσερα , πέντε ..
Μπράβο αγοράκι μου συνέχισε ..
Έξι , εφτά , οχτώ , εννιά ..
Παρακάτω .
Δέκα , βαλές , ντάμα , ρήγας .

Η κυρία ρωτάει τον Τοτό:
Τοτό, πόσοι είναι οι μαθητές του Χριστού?
Ο Τοτός δεν ήξερε και ο Πέτρος του λέει για να τον βοηθήσει:
Όσες είναι και οι ώρες του ρολογιού.
Τότε ο Τοτός κοιτάει το ρολόι και λέει:
Έντεκα παρά τέταρτο, κυρία!
"Ο βλάκας..."
Μία μέρα που ο Φερναντέλ έκανε έναν περίπατο σε κάποιο χωριό του έδειξαν τον ηλίθιο του χωριού:
-Είναι τόσο βλάκας, του είπαν, ώστε όταν τον βάλετε να διαλέξει ανάμεσα σε ένα χαρτονόμισμα των πέντε φράγκων και σε ένα των εκατό, παίρνει πάντα το χαρτονόμισμα των πέντε, γιατί είναι μεγαλύτερο!
Ο Φερναντέλ αποφάσισε να κάνει ο ίδιος το πείραμα και πραγματικά ο ηλίθιος πήρε το χαρτονόμισμα των πέντε φράγκων.
-Γιατί το παίρνεις αυτό; τον ρώτησε.
-Γιατί είναι μεγαλύτερο!
-Μα το άλλο αξίζει περισσότερο.
-Το ξέρω, κύριε, αλλά αν έπαιρνα το άλλο κανείς δεν θα μου έδινε να διαλέξω.

Δεν υπάρχουν σχόλια: