Τετάρτη 1 Ιουνίου 2016

Αποφθέγματα...

♣

Πάουλο Κοέλο
Ένα παιδί μπορεί να διδάξει σε έναν ενήλικο τρία πράγματα: να είναι ευτυχισμένος χωρίς ιδιαίτερο λόγο, να είναι πάντα απασχολημένος με κάτι και να ξέρει να απαιτεί με όλη του τη δύναμη αυτό που θέλει.

Θεμιστοκλής
Στους Έλληνες έχουν εξουσία οι Αθηναίοι, στους Αθηναίους εγώ, σ’ εμένα η γυναίκα μου, στη γυναίκα μου το παιδί. Έτσι ο γιος μου έχει την ανώτατη εξουσία στην Ελλάδα.

Fran Lebowitz
Δεν συνάντησα ποτέ κανέναν που δεν είχε πάρα πολύ έξυπνα παιδιά. Αναρωτιέμαι πώς χάνεται όλη αυτή η εξυπνάδα στην ενηλικίωση.

Πάμπλο Πικάσο
Κάθε παιδί είναι καλλιτέχνης. Το θέμα είναι πώς θα παραμείνει καλλιτέχνης μεγαλώνοντας.

Μένκιος
Ανώτερος άνθρωπος είναι εκείνος που δεν χάνει την παιδική του καρδιά.

Λευκάδιος Χερν
Κανένας άνθρωπος δεν μπορεί να ξέρει τι σημαίνει ζωή, δεν μπορεί να ξέρει τι σημαίνει κόσμος, τι σημαίνει οτιδήποτε, ώσπου ν’ αποκτήσει ένα παιδί και να τ’ αγαπάει.

Paul Carvel
Πώς λέγεται μια οικογένεια με τρία παιδιά; Τρίαθλον*.
(* Το άθλημα που ονομάζουμε τρίαθλο, είναι στην ουσία η διαδοχική συμμετοχή σε τρία αγωνίσματακολύμβησηποδηλασίατρέξιμο.)
Friedrich Engels
Το παιδί δεν πρέπει ν’ ακούει προσβολές, γιατί μόνο έτσι μεγαλώνοντας θ’ αποκτήσει αξιοπρέπεια. 

Για περισσότερα κάντε κλικ εδώ:
http://www.gnomikologikon.gr/catquotes.php?categ=1390

Δεν υπάρχουν σχόλια: